Thursday 6 November 2014

DAGEN FÖRE I

Alltså inlämning! 
Wow, har pluggat som en liten gnu. Är ju intresserad av ämnet, så det är klart att det underlättar. Har läst och skrivit anteckningar och håller på med den stora texten nu på datorn. Skall lämnas in imorgon och jag siktar på att vara klar idag. Får se hur det går. Men bra att ha en ambition tänker jag.
Tog en promenad i centrum för att rensa tankarna och få frisk luft (inne i en stad...?) Nåja, lite motion blev det ialla fall.


Läsning och fika på mitt pluggcafé. 
De har himla bra musik på det caféet, 
så man sitter och blir undermedvetet på bra humör.
 Fundrar på framtiden. 
Vart vill jag och hur ska jag hitta mitt "mål"...

 Tog en promenad och samlade energi.

 Vackra löv överallt nu.

Ja, helt fokuserad på min skriftliga tenta som ni ser. 
Inte alls distraherad...utan bara FULL fokus :-)

No comments:

Post a Comment