Friday 10 October 2014

ÄNTLIGEN FREDAG

Ja, idag kände jag verkligen så! Blir ju inte samma nu när jag pluggar, men efter denna veckan är jag trött. Får alltid lite hemlängtan efter att ha varit Malmö, var sedan nervös för tenta och har allmänt känt mig trött. Kan ibland göra det i början av hösten. Men sedan känner jag mer bara ett lugn och njuter av alla vackra färgerna i naturen. Brr...här har det minsann inte varit varmt, men soligt! Var 7 grader imorse. Får plocka fram mössan tror jag. Simon har sin åkpåse i vagnen, så han har det gosigt. Nästan så man ibland får lust att krypa ned i den själv. Den påsen/fällen köpte min mormor till mig när jag föddes. Så den har ju 30 år bakom sig...kul när man kan använda saker om och om igen.

Idag blev det stor matshopping eftersom vi får besök över helgen. Karin från London kommer, IGEN! Fast denna gången är jag förberedd :-)

 Simon lite uttråkad på spårvagnen.
Mat och blommor!

No comments:

Post a Comment