Tuesday 9 June 2015

SISTA VECKAN INLEDD

I söndags vaknade jag med hosta och feber, idag är tack och lov febern borta...men den envisa hostan är kvar. Har varit rena sommarvärmen här idag och det blev en liten promenad till parken. Ville ju komma ute lite :-)

Nu är vår sista vecka i Dublin inledd, på lördag bär det av till Malmö. 
Tiden har gått fort, men samtidigt inte. Har ju hunnit med att se en hel del både i Dublin, närområdet och övriga Irland. Blir inga större äventyr nu denna veckan, måste packa och få iordning allt. Lämnade in min sista tenta i lördags, så nu är plugget också klart. Lämnade in fyra dagar i förväg, så at jag inte skulle ha det över mig under sista dagarna.
Ska gå och dricka lite te för min hals och krya på hostan.

 Små fina blommor.
 Boll och pinne!
 Fingerborgsblommor.
 Två konstiga figurer i parken :-)
 Minipaus...
 Förkyld men glad över det fina vädret.
Fin himmel över parken.
 Fyra nyanser av grönt?!
 Vacker stig genom parken.
Härliga strålar mellan bladen.

No comments:

Post a Comment